Isnin, 3 Ogos 2009

SELAMAT MAJU JAYA & SELAMAT MENYERTAI KELUARGA PETANDA KERIAN

Patah tumbuh hilang berganti.Itulah adat resam dunia.Pihak kelab ingin menyampaikan salam tahniah kepada 2 orang ahli kelab yang telah menerima kenaikan pangkat masing-masing dan semoga terus maju jaya dalam kerjaya di tempat baru kelak.

Mereka adalah:



En.Ahmad Murad B.Abdul Halim yang bertugas sebagai Penolong Pegawai Tanah NT17 di Unit Teknikal & Penguatkuasaan Pej.Tanah Kerian menerima kenaikan pangkat kepada NT22 dan bertukar ke PTG,Ipoh berkuatkuasa 3 Ogos 2009.Beliau adalah S.O 1 yang mengawasi Mukim Kuala Kurau dan suatu ketika dahulu memangku S.O Kanan.Gelaran Haji Murad dipercayai diperolehi semasa itu juga kerana beliau menggantikan Allahyarham Haji Yusof B.Abu Bakar yang bersara.







En.Ahmad Sabki B.Othman yang bertugas sebagai Pembantu Tadbir N17 di bahagian Pentadbiran & Kewangan Pej.Daerah Kerian menerima kenaikan pangkat kepada N22 dan bertukar ke JKR Kerian,Parit Buntar berkuatkuasa 3 Ogos 2009.












Disamping itu pihak kelab juga mengucapkan selamat datang & selamat menyertai keluarga besar Kelab PETANDA Kerian kepada:



1.Cik Norzahidah Bt.Mokhtar yang melapor diri pada 16.07.2009.Bertugas sebagai Pengurus Projek (pembangunan) 27 dan ditempatkan di Bahagian Pembangunan Luar Bandar(PLB).
















2.En.Saiful Azwan B.Hudri yang melapor diri pada 16.07.2009.Bertugas sebagai Pembantu Tadbir N17 dan ditempatkan di bahagian Pentadbiran & Kewangan Pejabat Daerah Kerian.
















3.Puan Emy Yuzreena Bt.Othman yang melaporkan diri pada 16 Julai 2009 dan bertugas sebagai Pembantu Tadbir(Kewangan) W17 di bahagian Pentadbiran & Kewangan Pejabat Daerah Kerian.
















4.Cik Siti Hatijah Bt.Ibrahim yang melaporkan diri pada 6 Julai 2009 dan bertugas sebagai Pembantu Tadbir N17 di bahagian Pentadbiran & Kewangan Pejabat Daerah Kerian.
















5..Cik Nur Liyana Bt.Said yang melaporkan diri pada 29 Julai 2009 dan bertugas sebagai Pembantu Tadbir N17(Tugas2 Khas).Beliau merupakan staff JKPTG Putra Jaya yang di tempatkan di Unit Pendaftaran Hakmilik Pejabat Tanah Kerian.
















6.En.Abd.Rashid B.Mat yang melaporkan diri pada 4 Ogos 2009 dan bertugas sebagai Pekerja Rendah Awam (Khas) R4 dan ditempatkan di Unit Teknikal & Penguatkuasaan Pej.Tanah Kerian.Sebelum ini beliau bertugas di Pejabat JKR Kerian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan